Brak magazynu i oszczędność nawet na poziomie 30%
Jeżeli borykacie się Państwo z uciążliwymi obowiązkami pilnowania
okresów przynależności odzieży oraz problemami z wymianą odzieży
dla pracowników to skorzystajcie z naszego systemu EuroMag.

Point

Jak działa produkt EuroMag

Oferujemy Państwu usługę polegającą na usprawnieniu pracy osób odpowiedzialnych za:

wydawanie odzieży, ochron osobistych i materiałów bhp,

prowadzenie kartotek pracowniczych w tym zakresie,

rozliczanie zużycia odzieży, ochron i materiałów bhp,

nadzór nad realizacją norm przydziałów,


Nasza firma przejmuje w pełni obowiązki prowadzenia Państwa magazynu odzieżowego i zobowiązuje się do wystawienia właściwych dokumentów niezbędnych do jego prawidłowego funkcjonowania.

Mamy możliwość prowadzenia magazynów odzieży, środków ochrony i materiałów bhp (kartoteki indeksów magazynowych, przychody, rozliczenia, propozycje wymiany odzieży za następny okres, kiedy pojawia się zapotrzebowanie w Państwa firmie itd.). Możliwe jest także wystawianie dokumentów RW dla pozycji pobieranych zbiorczo np. na poszczególne wydziały.

Tworzenie bazy danych pracowników

Wprowadzenie pracowników do bazy danych (informacje kadrowe)

Wprowadzenie do bazy danych wymiarów pracownika (bezpośredni pomiar wymiarów pracownika)

Przesłanie informacji do centrali EuroMag

Procedury Euromag: Procedura propozycji wymiany odzieży realizuje się w trakcie funkcjonowania systemu. Kiedy system funkcjonuje w systemie znajdują się pracownicy, którzy zostali zatrudnieni w różnym czasie, co przekłada się na różną datę przynależności sortów odzieżowych. Dodatkowo odzież należna pracownikom posiada różną datę wymiany okresowej, co powoduje często kłopoty z zarządzanie magazynem odzieżowym. Procedura Propozycji Wymiany Odzieży powstała aby wykluczyć następujące problemy: czasochłonną kontrolę odzieży należnej pracownikom. Kontrola ta była do tej pory zadaniem osoby odpowiedzialnej za magazyn odzieży ochronnej ustosunkowanie się do problemu – odzież wymienić nie częściej niż ... np. 12 miesięcy prowadzenie oszczędnej gospodarki magazynowej prowadzenie dokumentacji magazynowej

Dostarczenie towaru do klienta
towar zapakowany indywidualnie dla każdego pracownika (na podstawie pobranych wymiarów) zapakowany towar jest podpisany imieniem i nazwiskiem pracownika

Wygenerowanie na życzenie klienta listy pracowników, którzy mają odebrać towar z magazynu (do powieszenia w ogólnodostępnej gablocie)


W trakcie funkcjonowania systemu w celu ułatwienia współpracy i przyspieszenia realizacji odzieży dla pracownika ograniczamy się do informacji o nowym pracowniku w każdej formie wygodnej dla Klienta.

Usługa EuroMag

Nasza propozycja w zakresie kompleksowej obsługi firm w zakresie BHP skierowana jest do przedsiębiorstw poszukujących efektywnych metod zarządzania i wykorzystania własnego majątku. W ramach usługi gwarantujemy:

Audyt Baza danych Logistyka Planowanie Realizacja

Przeprowadzenie specjalistycznego audytu w zakresie analizy zagrożeń występujących na poszczególnych stanowiskach pracy

Stworzenie kompletnej bazy danych pracowników z uwzględnieniem indywidualizacji pracowników oraz czasookresów przynależności odzieży

Stworzenie zaplecza logistycznego

Planowanie wyposażenia w odzież do pracy i środki ochrony indywidualnej

Szczegółowy monitoring i analiza ponoszonych wydatków na sferę BHP

Outsourcing, czyli korzystanie z usług firm zewnętrznych, należy do najefektywniejszych strategii zarządzania przedsiębiorstwem. Dzięki niemu firma może zrezygnować z wielu czasochłonnych funkcji i skupić się na tym, co robi najlepiej, czyli na swoich kluczowych kompetencjach. Firma P.W. ARTIM przenosząc część swoich funkcji na wykonawcę uzyskuje wykonanie danych usług po niższym koszcie, za to z gwarancją lepszej jakości.

iVendPoints

Niezależnie od tego czy współpraca z ARTIM opiera się na usłudze EUROBUY, EUROMAG, IVENDBOX czy MAJA BUSINESS PARK zapraszamy do skorzystania z bezpłatnego programu lojalnościowego o nazwie iVendPoints, który umożliwia obniżenie kosztów funkcjonowania automatów wydających w przedsiębiorstwie Klienta.
Od cen za wynajem automatów IVENDBOX udzielamy kwotowego rabatu wynikającego z aktualnego salda Państwa budżetu iVendPoints , które jest zasilane po każdym zakończonym miesiącu najmu automatów.

Poniżej przedstawiamy pakiety iVendPoints mające bezpośredni wpływ na zasilenie budżetu

Pakiet Standard
Obroty z ARTIM
do 20.000/m-c
Budżet iVendPoints liczony w cyklu miesięcznym od produktów sprzedawanych przez ARTIM za pomocą automatów iVendBox. Kwoty niewykorzystane nie przechodzą na następny okres rozliczeniowy.
Pakiet Premium
Obroty z ARTIM
od 20.000 do 50.000/m-c
Budżet iVendPoints liczony w cyklu miesięcznym od całego obrotu z ARTIM. Kwoty niewykorzystane nie przechodzą na następny okres rozliczeniowy.
Pakiet Platinum
Obroty z ARTIM
od 50.000/m-c
Budżet iVendPoints liczony w cyklu kwartalnym od całego obrotu z ARTIM. Kwoty niewykorzystane przechodzą na następny okres rozliczeniowy w ramach danego roku kalendarzowego.

Kontakt

Baza EuroBuy
Artim - przedsiębiorstwo wielobranżowe

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Artim"
Anna Filozof-Nieścior
Marcinkowice, ul. Wiśniowa 9, 55-200 Oława 1
NIP: PL9121737017, REGON: 020743790

kontakt@euromag24.pl
+48 71 381 12 27
+48 71 381 12 32
+48 71 303 96 15

Odział Oława
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Artim"
Anna Filozof-Nieścior
ul. 3 Maja 26a, 55-200 Oława

Bank Zachodni WBK s.a. BZWBK 1 O. w Oławie
Waluta PLN 04 1090 2428 0000 0001 0914 8161
Waluta EUR 04 1090 2428 0000 0001 1533 6727
Waluta USD 04 1090 2428 0000 0001 3273 8278
Waluta GBP 04 1090 2428 0000 0001 3373 5241


Firma:
kontakt@artim.eu
Ousourcing zakupów:
kontakt@eurobuy24.pl
Automaty vendingowe:
kontakt@ivendbox24.pl
System odzieżowy:
kontakt@euromag24.pl
Usługi developerskie:
kontakt@majapark.pl